۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۵۸

توكل افشا ری:

ضرورت همراهي طب سنتي و طب نوين/ فضاي فيزيكي دانشكده طب سنتي مشهد كافي نيست

ضرورت همراهي طب سنتي و طب نوين/ فضاي فيزيكي دانشكده طب سنتي مشهد كافي نيست

مشهد - خبرگزاري مهر: رئيس دانشكده طب سنتي دانشگاه علوم پزشكي مشهد با تاکید بر ضرورت همراهي طب سنتي و نوين در راستاي تامين سلامت جامعه، گفت: فضاي فيزيكي دانشكده طب سنتي مشهد كافي نيست.

به گزارش خبرنگار مهر، جليل توكل افشاري ظهر چهارشنبه در حاشيه همايش طب‌الرضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهار كرد: طب سنتي دانشكده مستقلي در دانشگاه علوم پزشكي مشهد دارد و در اين دانشگاه 6 نفر عضو هيئت علمي و 41 نغر دانشجوي دکتراي تخصصي در حال فعاليت هستند.

وي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري و توجه و توسعه طب سنتي در كشور افزود: با تمام مسايلي كه تا كنون وجود داشته است دانشكده روند خوبي را طي كرده و برنامه 5 ساله اي در اين خصوص تنظيم شده است.

وي در ادامه يادآور شد: فضاي كنوني دانشكده طب سنتي مشهد كافي نيست و با نظر هيات رئيسه دانشگاه قرار بر اين است كه فضاي جديد در بيمارستان امام رضا(ع) در نظر گرفته شود.

توكل افشاري همچنين تاكيد كرد: طب سنتي و طب نوين با هم در تقابل نيستند و اين نگاه كه برخي فكر مي‌كنند كه اين دو در مقابل هم هستند مطرح نيست.

وي ادامه داد: در دانشكده طب سنتي مشهد نیز هدف اين است كه بين دانشجويان، علما و اساتيد در دانشگاه علوم پزشکی رابطه تنگاتنگي برقرار باشد.

رئيس دانشكده طب سنتي دانشگاه علوم پزشكي مشهد گفت: برخي سودجويان در طب سنتي به‌عنوان حرفه وارد شده اند و دانشگاه علوم پزشكي مشهد تنها از  بعد نظارتي مي تواند وارد عمل شود و برخورد قانوني ندارد.

کد خبر 2287166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha